Éber szedáció

Az éber szedációt, azoknak ajánljuk, akiket a beavatkozás alatt erős szorongás, félelem, hányinger gyötör, vagy a gépek zúgása feszengést vált ki belőlük, és egy örökkévalóságnak érzik a kezelési időt.

Az éber szedáció előnye, hogy megnyugtatja a pácienst, gyorsabb lefolyásúnak érzékeli a kezelést, ezáltal nem lesz rossz emléke a beavatkozásról. A kellemetlenséget csak a kanül behelyezése okozza, ami biztosítja a vénás nyugtató áramlását. A további fájdalommentes kezelést a helyi érzéstelenítés biztosítja.

Az „altatást” aneszteziológus szakorvos végzi, aki az egész beavatkozás ideje alatt a páciens mellett marad és biztosítja a nyugalom és relaxáció zavartalanságát. Mindemellett az aneszteziológus feladata az „altatás” kockázatának csökkentése, hiszen a magas színvonalú technikai háttér és biztonságos szerek alkalmazása mellett is, minden érzéstelenítés kockázati tényezővel rendelkezik. Ennek oka, hogy a tudati funkciókon kívül hatással van testünk egészére is, így többek között a légzési funkciókra, a keringésre, az anyagcserére és a belső szervi működésre egyaránt.

Az altatófogorvos feladata a személyre szabott érzéstelenítési forma kiválasztása és alkalmazása, valamint a hirtelen fellépő szövődmények megszűntetése. A kezelés alatt a páciens tudatánál van, csupán kismértékű befolyásoltság és lassúság jellemző rá, éppen ezért, a kezelés végeztével csak kísérő társaságában távozhat fogászati rendelőnkből.

A beavatkozást megelőzően az aneszteziológus részleges tájékoztatást nyújt úgy az altatást, mint a kezelés módszerét, menetét és hatását illetően, valamint begyűjti a kórelőzménnyel kapcsolatos minden fontos információt, így biztosítjuk a 100%-os biztonságot és sikert.